25 Temmuz 2012 Çarşamba

BIKTIM BU KARGALARDAN!!!!!!!!

şu güzelliği koymak istedim ki güzel bir başlangıç olsun....
benim bu aralar kargalarla ciddi bir sorunum var.. bazen onları öldürmek hatta topunu katletmek istiyorum.ben bir sadist ya da psikopat değilim ama bu gereğinden fazla zeki kuşş beni deli ediyor. hani insanlar küçümsemek için kuş beyinli diyor ya bence hiç biri kargalarla yakından tanışmamışlar. son derece zekiler hatta bazı insanlardan daha zekiler..balkonda koca bir saksı kekiğim vardı bana kızıp saksımın dibine darı ektiler kekik falan hak getire saniyede kökünden söküp götürdüler. balkonda ki bütün çiçeklerimi katlettiler. mutfak masamın üzerinde beni karşıladılar aaa hatta resmen bana hoşgeldin dediler nasıl kaçtığımı bilemedim!! sabah tekrar kovalamaca yaşadık . ben başıma geleceği biliyordum.. çamaşırları toplamaya çıktım ki ne göreyim bütün çamaşırlarıma pislemiş intikamcılar  deliricem yaa..
akşamda çiçekleri sulamaya balkona çıktım tam zavallı çiçeklere su verirken saksıda bir şeyyy!!! ıyhhh yaratık gibi önce ne olduğunu anlamadım ürküp kaçtım sonra tornavidayla dürttüm bu nedir diyeee ... kocaman kanlı bir et parçasıı offfffff delirtecek bunlar beni çiçeklerimi yola yola kuruttular şimdide saksılarımı kiler olarak kullanıyorlar... ben de  başladım takibe saatler sonra geldi aldı etini çatlak hayvan . vallahiii inanılmaz zekiler ve de intikamcı ayrıca hiç birşeydende korkmuyorlar bana ''rüzgar gülü tak'' korkarlar demişlerdii.. hahaaaaa çok gülüyorum yanına tüneyip oynuyorlar ne korkması ben korkuyorum... ...
kargaları uzaklaştırmanın yolunu bilen varsa yardım bekliyorum yaaa nolur balkonda oturamaz oldum.... bir gün karganın kırlangıcı avladığını hatta zevk için öldürdüğünü gördüm. zavallı kırlangıcı yere yatırdı uzuuun bir süre gagaladı durdu.. aklıma geldikçe korkuyorum bizim burası KUŞLAR filmine döndüü..
tamam kargalarda haklı onlara yaşam alanı bırakmadık ama artık benimle uğraşmayı bıraksalar yaa etrafta binlerce balkon var azıcık onlarada musallat olsalar bana ara sıra gelseler  vallahi sesim çıkmayacak.....

12 yorum:

  1. Karga deyince ... Geçen gün her zaman gittiğim yoldan gidiyorum sesleri geliyor ama aldırış etmiyorum mahalle denize yakın martı karga ne ararsan var tam ağaçların altından iki adım geçtim ki kafama küt bir şey çarptı tövbe dedim ne oluyor arandım biraz birde ne göreyim karga evet artık yavru mu vardı yolu mu kesmiş haraç mı istiyor bilmem gülle gibi vurdu kendini kafama.. Allah biliyor ya hiç sevmem kendilerini. Araştıracağım bende seni kurtarmanın yollarını,bulursam bir şeyler mutlaka yazarım kolay gelsin vallahi ..

    YanıtlaSil
  2. adaşım evet yaaa bizimde mahallede karga ve martı popülasyonundan geçilmiyor birde aralarında kavga ediyorlar sanırsın 3.dünya savaşı çıkmış. hele sesleri geceleri kulağa korkunç geliyor... arkadaşım anlattı karga bakkalın önünde duran fındık paketlerinden çalmış açmış yemiş kalanını da çalıların arasına saklamış bu hayvan akıllı değilde ne hele bu ara benim için korku filmine dönüştüler....

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle çok zeki hayvanlar. Yaşama alanlarına kastedildiğinde yıkılma vs intikamını ordaki insanlardan alıyorlar
    Annmeler İst/Küçüksuda(Anadoluhisarı) oturuken çevreye yapılan villar sonucu yıkılan güzelim ağaçlar ve talan edilen araziler vardı. Annemleri ne balkonlarda oturttular ne de dışarı çıkardılar.
    Küçük kızımın seytettiği Caillou çizgi filminde bile yeni bir yaşam alanına kavuşunca köylere saldırıdan vazgeçmişlerdi.
    Nasıl yapacaksın bilmem balkonunu herhalde kapatman gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül kokuları; inanılmaz zeki hayvanlar ama bizim burası eski mahalle kadıköy sahrayıcedid'de yaşıyorum son yıllarda bu karga ve martı sayısında bir artış var sanki. daha da bir çoğaldılar. talan edilmiş ağaçlık alan yok. bence geçmişin intikamını alıyorlar......

      Sil
  4. İlber Ortaylı bir programda Topkapı sarayında kargalardan kurtulmak için görevlilere sapan dağıttığını söylemişti.Adam o kadar bıkmış ki bu kuşlardan.Size de aynı şeyi önermiyorum tabii ama sınır bozucu bir durum.Buralarda da çok çoğaldılar.Saldirilari yok ama sesleri sınır bozuyor.Guvercinler güzelde onlarda yuva yapıyor, cd aşarak biraz engelleyebildim.Size kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nazan; vallahi benimde içimden geçmiyor değil benimde sapan alıp kargalara saldırasım geliyor ama yedi sülalelerini toplayıp karşı atak yapmalarından korkuyorum:)) bizim bahçede taklacı güvercin besliyorlardı hain kargalar onlara saldırıp öldürüyorlardı en sonunda güvercinlerin sahibi dayanamayıp kuşlarını çiftliğe taşıdı cd asmadım ama onun gibi parıldayan rüzgar gülü bulup koydum nafile. sesleride inanılmaz sinir bozucu birde martılarla kavgaya tutuşuyorlar çığlık çığlığa korku filmi gibi özelliklede gece...

      Sil
  5. Merhaba Pınar ziyarete geldim aynı semtte oturuyoruz buna çok sevindim.Kargalara gelince aynı sorunu kız kardeşim yaşadı balkonu kapatmaktan başka çare bulamadı.Kolaylıklar diliyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. aaaaa bende çok sevindim. bende kapatıcam sanırım.. ziyaretin için teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  7. Pianrrr cok gecmis olsun, Japonyada karga yuvasidir ve bilirim huylarini cok zor ir hayvan ve buyukceler :)) Sana tavsiyem bir sure deniz agi gibi bir ag tak balkona, boyle olunca bir sure sonra gelmiyorlar, birde balkonu bosaltsan iyi olacak gibi kolay gelsin arkadasim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker Kedim;evet yaa bir de acayip kindarlar. eve girip peluş pengueni çaldı deli kuş. balkonumda çiçeklerim vardı hepsini paraladılar.:)) birde senin yöntemi deneyeyim şimdi dışarıda deli gibi çığlık atıyorlar burası şu anda korku filmi seti gibi:)

      Sil
  8. Selamlar... Karga ve benzeri kuşları kovmak için balkonunuza orada biri varmış hareketliliğini gösterecek patlak materyaller işe yarayabilir...Kaset içindeki şeritlerden yapılmış bir püskülü saksılara iliştirerek yada eski cdleri asarak kurtulabilirsiniz. Bizim apartmanda birinci kat komşumuz çiçeklerini kurtarmak için her yolu denedi ve tavsiyem üzerine eskiden köyde köylülerin mısırları korumak için uyguladığı kaset ve onun daha günümüz uyarlaması olan cd yöntemi başarılı oldu... Aslında en kesin çözüm kedi sahibi olmak...apartmanda bu konuda şikayeti olmayan bir ben vardım ve çiçeklerimde gayet iyi :D çünkü 2 tane kedim var...Karşıdaki ağaca oturup bağırmakla yetiniyor sadece kargalar :D Kedişlerde onlara bakarak yalanmayı :D karşı karşıya gelseler galip kim olur bilinmez ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamlar tavsiyeleriniz için teşekkür ederim ama yazdığınız çoğu şeyi denedim bizim kargalar canavar parlak rüzgargülü aldım devamlı dönüyor ve renk değiştiriyor benim kargalar yanına oturup onunla oynuyorlar hatta eve girip ufak peluş pengueni çaldılar bağırınca bahçeye attılar bizim kargalar bir garip hiçbirşeyden korkmuyorlar kesin çözüm kedi sahibi olmak galiba kediden de eşim ölesiye korkuyor bu seferde evden eşim kaçacak ben bilemedim ne yapacağımı:)) tavsiyeleriniz için çok teşekkürler

      Sil