21 Eylül 2012 Cuma

ACEMİ PINAR GOBLEN İŞLEMEYE KALKARSA:))

Merhaba:) Bende goblen işlemeye heveslendim.
Eltim işliyormuş banada öğretirmisin diye sorunca banada ipleriyle beraber almış.Fakat şöyle bir sorun var benim iğnelerle aram pek yok bu bana feciii karışık geldi.


Bu gülü  bana örnek olsun diye işlemiş.
Şu yukarıdaki zavallı gülüde ben işlemeye çalışıyorum.
Goblen goblen olalı böyle eziyet görmememiştir.

Kalın iplerle olması beni dahada heveslendirmişti fakat sandığımdan daha karışık geldi.Ben bunu iğneyle değilde boyalarla  daha kolay yaparım:)elisidefteri.blogspot.com yazarı arkadaşımızın kızı minik Funda çok güzel işlemiş bende Funda'dan özendim.Galiba Funda'dan ders almam gerekecek:))
Yardım et Funda:))

24 yorum:

  1. Denemen bile güzel adaşım ben daha alamadım bakıp bakıp geçiyorum dükkanda :) Pes etme sakın ha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adaşım denemeye başladım ama itiraf etmeliyim ki gözüm korktu:)
      Pes etmeden denemeye devam....

      Sil
  2. Pınar Hanımcığım, çok tatlısın, yaparsınız yapar. Ama güzel bir çalışma olacak belli bittiğinde.. Sevgiler kolay gelsin size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili gooogoook teşekkür ederim... Tabi bitirmeyi başabilirsem:))
      Sevgiler;

      Sil
  3. Kolay gelsin..Bende çok işlemek istiyorum...Her işte bir acemilik vardır,madem başlamışsın bırakmak yok devamm..bende öğrenecemm...sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. nursen aksoy;Teşekkürler.. Bende istiyordum hep bakıyordum ama almaya cesaret edemiyordum. Sonunda hediye olarak geldi.Başladım ama bitirebilecekmiyim bilmiyorum:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bence yaparsın, ama çarpı işi de zevkli bundan sıkılırsan onu da denersin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar006;bakalım bunu yapabilecekmiyim:)) Çarpı işinide sıraya koydum onuda öğrenmek isterim..

      Sil
  6. Goblenin bu olduğunu senden şimdi öğrendim:)Çok şıkmış ama sabır işi gibi gözüküyor.Umarım tamamlayabilirsin,yoksa yazık herşey boşa gidecek:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tubanne; bende bilmiyordum ki:)) evet yaa bence de cidddi sabir işi tığ ve iplerle herşeyi yapabilirm ama iğneyle bilmiyorum
      deniyorum azimliyim bitiririm yaaaw:))

      Sil
  7. Pinarrrr .....ben cok severim isleme yapmasini ahh ne kaneviceler isledim gencken ablam Trde soyleyim banada alsin, biraz maymun istahli gibiyim bu ara ne dersin balim :DD

    YanıtlaSil
  8. Seker Kedim;Bende aksine hiç bilmem fakat hevesim var öğreneceğim galiba:)) Bende bende tam bir maymun iştahlı herşeyi yapasım ya da okuyasım var:))

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Hoşgeldiniz:)
    ayy çok güldürdünüz beni:)) benim huysuza rakip olabilmem için enaz 500 fırın ekmek yemem lazım... Ama bellimi olur değil mi? Belki olabilirim:))
    Sevgiler..





    YanıtlaSil
  11. kendine haksızlık ediyorsun bence gayet başarılı bir çalışma :)

    YanıtlaSil
  12. Yok yok oluyor oluyor, moral bozmak yok, bir iğne nedir ki benim Pınar'ım kimleri zapt etmiş... Bu arada bu aralar çok moda gomlen desenleri... Sayende fikrim geldi sabah sabah:)

    YanıtlaSil
  13. Suzy Lilibebek; Yok yaaw moral bozmadan yapmaya çalışıyorum..
    Dün kızın birinde goblen desenli bir çanta gördüm ve bayıldım.
    Oh Ohhh sanada şimdi ne cin fikirler gelmiştir paylaşırsın değil mi? Şekerim :))

    YanıtlaSil
  14. çok severim ancak hiç denemedim ben de..Başlanmış iş bitmiş iştir derler ya,bitecektir ..Ayrıca resimlerden iyi gidiyor gibi gözüküyor..başarılar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaçaron Blog; Değil mi? Ama başlanmış iş bitmiş iştir..
      Teşekkür ederim...

      Sil
  15. Yorumun geci tezi olmaz hoş ben çoook geriden geliyorum ama Arap atı gibi açılır; diğer yorumculara yetişir hatta geçerim de; kendime o kadar güveniyorum :)

    Bu maceranıza bayıldım ben! Sizin ki "Atladın mı derin suya atlayacaksın ki yüzmeyi bir defada öğrenebilesin" olmuş ve de çok güzel olmuş!

    Tüm kalbimle destekliyor ve ilerleyişlerinizi de paylaşacağınız zamanları iple çekiyorum.

    Çok güzel bir haftasonu diliyorum size!

    İçten sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Hanım, bencede geçer hatta açık ara fark atarsınız:))
      Ben zaten yüzmeyi de aynen dediğiniz gibi öğrenmiştim. Ben zaten muzır bir şeyi öğreneceksem öylee küççüükk minniik şeylerle uğraşamıyorum çünkü ya yaparım ya yaparım böylede inadım. Fakat umarım doğru işliyorumdur.Çünkü bu konuda hiç bilgim yok sadece sözle öyle işle böyle yap dediler goblenin bir kısmına örnek olsun diye işleme yapılmıştı bende baka baka yaptım...
      Desteğiniz için çok teşekkür ediyorum. Benim cevap yazmam biraz geç oldu ama inanın çok yoğun bir dönem yaşıyoruz.
      Benden de kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  16. Merhaba pınariko... Bence çok güzel bir çalışmaymış ama ilk deneme için biraz fazla karışık herhalde. Yapmadığım için bilemiyorum ama madem başlamışsınız eeee çiçeğide yapmışsınız neredeyse (hatta ben bunları yazarken bitirmiş bile olabilirsiniz :) ) bitirin bari :) Çok güzel bir çalışma ama çoook...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba senayatılgan.. Evet bencede karışık bulmaca gibi çözmeye çalışıyorum.... Fakat başlayınca biraz acemilik oluyor sonra el alışınca gerisi kolay:)) Bitiremedim hatta bu ara elimi bile süremedim başka işlerim vardı. Koşturmaktan fırsat olmadı. Bu hafta umarım oturup bitireceğim...
      Sevgiler.

      Sil