23 Temmuz 2012 Pazartesi

DOMATES, BİBER

merhabalar:)) bugün buzdolabını toparlarken 1.5 kg'ya yakın domates ve yarım kg. kadar da sivri biberim vardı. domateslerim yumuşamaya başlamışlar.bende yumuşamış domatesi  hiç sevmem bence sert olmalı ee atmak olmaz benimde aklıma hemen menemenlik karışım yapmak geldi.. geçen yazda yapıp kış için kaldırmıştım. kalabalık bir aile olmamamıza rağmen kış bitmeden benim menemenlikler çoktan bitmişti.
neyse lafı uzatmayayım bende hemen biberleri doğradım.domatesleri rendeleyip kaynattım. minik kavanozcuklara doldurdum.. ve menemenliklerim hazır.. 

geçen yıl eylül başı gibi 30 kg domates alıp kış için kaynatıp kavanozlara koymuştum. kış için son derece rahat oluyor... ben yemeklerde salça kullanmaktansa domates  tercih ediyorum.. ananeciğimin yapmış olduğu salçaların tadını bulamadığım için sanırım..........

6 yorum:

  1. Ama ama sen zengin gösteriyorsun Menemen yapamazsın ki:D üffff bayılırım Menemen'e:) çok özledim ben seni bu doğal mı? Gelince haber ver azıcık göreyim seni:( tüttün burnumda be kuzu yaaaa...

    YanıtlaSil
  2. aaaa evet şekerim ben zengin gösteriyorum menemen falan yapamam dimiii:))yaaa bende bayılırım hatta çok severim zavallı kocacığımda çok özlemiş geldiğim sabah hemen menemen yap dedi:)) bende seni ve liloşu çok özledim canım gelince soluğu sende alıcammm hehee ben zoraki misafirrr kapıdan kov bacadan gircem yaaaaaa...

    YanıtlaSil
  3. aşkım amaaa baca yok ki artık, doğal gaz havalandırması da dar şimdi zahmet etme bak kapı ardına kadar açık sana:D hahaaa:D Yalnız gülerken çok yanaklarım ağrıyor diğer gün, akıllı akıllı sohbet ederiz (artık o nasıl oluyosa;D )

    YanıtlaSil
  4. olsuuun ben doğalgaz havalandırmasındanda girerim şekerim:)) yaaa benle akıllı akıllı sohbet olmaz ki o zamanda çok ciddiye bağlıyorum yaaw .... sahiden nekadar gülmüştük yaa:)) çok özledim sizi yaaa

    YanıtlaSil
  5. Her hafta sonu bakıyorum, telefon çalsın, Suzy ben geliyorum desin benim çılgınım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hasta olunca kaldım canım yaa zatii şimdi derin ev temizliği derlemece toplamaca yapıyorum taner ayın 1'inde yola çıkıyoor heyooo heyoooo:DDD eve geliyooo deliyim işte kuşum napammm.. en kötü ihtimal bir daha ki hafta onla gelicezz anacığınıda çok özlemiş bizim koca dana o vakit kaçarımm sana şekercimmm..

      Sil