19 Temmuz 2012 Perşembe

tığ işi sepet(crochet)

ben şimdilik iplerimi koydum ama sonrası belli olmaz başka amaçlar içinde kullanabilirim..
 belki yapmak isteyen olabilir diye detayları da fotoğraflamaya çalıştım...

evde bir kaç tane hazine sandığım var geçenlerde bunları karıştırırken bir sürü makreme ipi buldum. bunlarla ya çanta olabilir yada sepet derken bu sepet ortaya çıkıverdi....

renkleri de uydurmaya çalıştım malum artık değerlendirmece yapayım dedim.

t
bu tip sepetler çeşitli yerlerde var fiyatları da maliyetlerinden oldukça fazla kendinizde yapabilirsiniz fikir olsun istedim. 
  
hımmm  şu anda gözüme çanta gibi gözüktü...

10 yorum:

  1. Kış günleri koltuk kenarında ve yaz balkonlarında bu sepetle örgü çok daha keyifli olur
    Örgünüz çok muntazam olmuş Şu Tepe home English home magazalarındakiler gibi..
    Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim beni gururlandırdınız hatta şımarabilirim ;))

    YanıtlaSil
  3. İlk kareyi görür görmez, aaa çantaya da benziyor demiştim ki.. siz de yazmışsınız zaten "çanta gibi de olabilir" diye.. evet gerçekten örgüleriniz çok güzel, hakikatten severek bunlarla uğraştığınız çok belli, elinize sağlık. Beğenip, esinlenip uygularsam, şaşırmazsınız dilerim çünkü o kadar beğendim ki hem renk uyumunuzu hem de örgünüzü ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler gerçekten severek uğraşıyorum örmek örnek çıkartmak benim için çok eğlenceli.. uygularsanız gerçekten çok hoşuma gider yaparken anlayamadığınız yer olursa ben buradayım zevkle yardımcı olurum.....

      Sil
  4. Pınarcım ellerine sağlık canım çok güzel olmuş sepetin bencede çok amaçlı kullanılabilir çantayada benzemiş güle güle kullan canım bir ara bende çanta iplerim var onları değerlendirmek istiyorum artık ustam senden yardım alıcam.bencede onparmağında on marifet derler ya öğle bir arkadaşımızsın seni tanımaktan mutluyum.hadi pınarcım şımar şımara bildiğin kadar hakkındırr..........sevgiler sağlıcakla kal

    YanıtlaSil
  5. sevgili comet70 önce çok teşekkür ederim valla öyle marifetli falan derseniz gerçekten şımarırım ben. faydalı olabileceğim her konuda ben burdayım. zaman boşa akıp gitmesin diye bir şeyler yapmaya çalışıyorum ... bende seni tanımaktan mutluyum böyle birbirimizle bir şeyleri paylaşabilmek ne kadar güzel..benden de kucak dolusu sevgiler:))

    YanıtlaSil
  6. örgü örmeyi çok seviyorum ıncık cıncık yünler için ideal bir çözüm olmuş hemde çok cici ellerine sağlık...
    sanırım bunu deniiicem :)

    YanıtlaSil
  7. bende bende:)) ama sadece tığ ile örmeyi seviyorum şişle örgü beceremiyorum hemde iki koca çubuk beni sıkıyooor.. beğendiğinize çok memnun oldum. ayrıca denemenizde beni çok mutlu eder...

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlı olmuş renklerini de çok beğendim Pınar,bunlardan böyle örüp patates ,soğanlık mı yapsam acaba? :))

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim evde mevcut olan artık iplerle can sıkıntısından yaptım... ama patates soğanlık yapmak harika bir fikirmiş hem çok kirlenince yıkanabilir de aklına sağlık canım:))

    YanıtlaSil