21 Temmuz 2012 Cumartesi

VİŞNE LİKÖRÜ 2

vişnelerimin son durumu sevgili comet70 senin için resimledim...

daha önce hiç yapmadım. ailem  yaptı ben içtim ohh çokta güzel olurdu. bende bu sefer  denemeye karar  verdim. yani daha önce deneyimim yok ortaya ne çıkar bilemiyorum..
neyi ne kadar kullandım onu yazayım belki aceminin tarifinden yapmak isteyen olur..
öncelikle 2kg vişne 1 kg şeker gerekli. kavanoza 1 kat şeker 1 kat vişne yerleştirip. balkona koydum. arasırada çalkaladım. 1 ay böyle bekleyecek.sonra içine 5-6 tane çubuk tarçın ve 20-25 tanede karafil atıcam 1 ayda böyle duracak. sonra isteğe göre 35lik votka ya da küçük şişe kanyak koymak gerekiyormuş bu da sanırım kişinin ağız tadına göre olabilir..
aceminin tarifide böyle oluyor işte aman güzel olmasa bile ziyan olmaz ben her şartta tüketirim:))

6 yorum:

  1. canım çok teşekkür ederim bende deniyeceğim içerkende kulaklarını çınlatırım.

    YanıtlaSil
  2. afiyetler olsun canım umarım yardımcı olabildim:))

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun:) daha önce yapanları okumuştum, bakalım nasıl olacak daha zaman var;) bizler de haberdar oluruz nasılsa içemesek de sizin yorumunuzu bekleriz;) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)) kahve eşliğinde likör içmeye beklerim.. beraber tadına bakıp yorum yaparız;))

      Sil
  4. Burada visneler cok pahali yemege zor bulurken bu post cok canimi cektirdi :) Artik bir bayram kutlamasi hazirligi sart oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker Kedim özendirdiğim için özür dilerim:) buradada kg 3tl dondurucuyada koymak lazım:))

      Sil