9 Temmuz 2012 Pazartesi

BATİK YAPTIM

 Bunlar gece gece evde bulduğum naylon ipler malum bağlamak için gerekli beni de galiba birşeyler dürtüyor kadın otursana evinde rahat rahat ne iş çıkartıyorsun..
bunlarda evdeki lekeli yada rengi kaçmış penyelerim

 öyle bir bağlamışım ki zavallılar yaratık gibi görünüyorlar
 neyse gelelim tarife aslında ortaokuldan beri batik yapmamıştım. önce boyayı tencerede ılık su ile erittim sonra su ilave edip azıcık kaynattım. sonra tencereye bağladığım tişörtleri koydum 20-25 dakika kadar kaynattım aaa birde boyayı eritirken tuz ilave ettim1-2 çorba kaşığı kadar..
Resim yazısı ekle
 sonra boyanan tişortleri soğuk su dolu leğende soğumaya bıraktım soğuk suyada biraz sirke ilave ettim .. iyice soğuduktan sonrada ipleri açmaya başladım. en sinir bozucu tarafı da ipleri çözmek bir de siyah iple bağlamışım tişörtler lacivert ipler siyah imdaaat gözümde görmüyor zor bela kumaşları kesmeden sökmeyi başardım:)) yaaa ben aslında tatildeyim evde benden yemek isteyen yok iş isteyen yok karnım acıkırsa bişeyler uydurup  yiyorum ama galiba rahat batıyor devamlı evi batırıp bana iş çıkartıcak faaliyetler yapmaya çalışıyorum...kadın ayağını uzat miskinlik yap bütün gün yooook ama olmaz ben duramam öylee ananem ''sende kurt var'' derdi doğru galiba benim yerimde başkası olsa yan gelir yatar...ama bende yatıyorum tabiiii sevdiğim 1,2 yabancı dizi vardı kışın izleme fırsatı bulamamıştım onları izliyorum... 

4 yorum:

  1. Benden bir tane daha varmış, buna sevindim :)güle güle kullan,elbiseyi daha çok begendim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Aaaaa!!! Bende çok sevindim etrafımda ki hatunlara bakınca bende aciccik anormallik var galiba diyordum Alınmayın sakın saka yapıyorum elbise benimde favorim oldu gecen yaz pazardan 2tl ye almıştım beyaz halindense bu halı daha. çok hoşuma gitti sevgiler......

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık , güzel olmuş, ben de bazen sizin gibi duramıyorum kafama takıldı mı mutlaka yaparım.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler... bende duramıyorum bazen beceremesemde mutlaka denemem lazım boş boş oturamıyorum :))

      Sil