20 Temmuz 2012 Cuma

PINAR'IN HALLERİİ

şimdi  size şuan ki pınar'dan bahsedeyim karşımda laptop elimde tığ ve ip kulağımda kulaklıklar deli gibi Metallica dinleyip örnek çıkartmaya çalışıyorum adamlar bu halimi  görseler beni kesin youtube falan koyarlar nine elinde örgüsü ve metallica ne kadar tezat bir durum ne yapayım bende böyle bir insanım 3 dakika sonrada vivaldi ya da carl orff carmina burana dinleyebilirim..deliriyorum galiba gel ayın ikisi geeel  yok yok ben kesin kafayı yedim siz bana bakmayın. napayım azıcık delirmek benimde hakkımm:)) hee birde arada gruba eşlik etmeyi ihmal etmiyorum şu anda biri beni görse vallahi dalga geçer..........

8 yorum:

  1. Haha:)) çok hoşsunuz Pınar Hanım, çok yaşayın, enteresan görüntü gibi gelse de, bence harika.. Bence gayet hoştur insanın her hali, içinizden nasıl geliyorsa öyle devam:) havayı bozmak yok;)))!

    YanıtlaSil
  2. heheeee;)) hoş olurmu sevgili goookgoook işte bu benim delirdiğimin işaretidir....ama o an ki halimi görseniz gülme krizine falan girebilirsiniz. bazen gerçekten üstümüzdeki kimliklerimizi bir kenara koyup içimizden geldiği gibi davranmak güzel oluyor. insanın bazen sıyrılmaya ihtiyacı oluyor....eveeeet havayı bozmak yok hayali gitarı çalmaya devaaaam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa bu arada örneği çıkartabildim mi?? evet gayet başarılı şekilde örnek çıkartılmıştır. ama o örnekten çalışabilmek için azıcık serinlik beklemem gerekiyor. çünkü ellerinden resmen su damlıyor görüşmek üzere:))

      Sil
  3. bende severim metallicayı helede The Unforgiven ve Nothing Else Matters'a bitiyorum bu arada gitardada Nothing Else Matters ı iyi çalarım :)ilk öğrendiğim arpejlerdendi vay be çok yaşa sen emi eskilere götürdün beni:p guns and roses da ii dir tavsiye ederim serinliklere gelince ne olack bu halimiz bilmem yanıyoruz valla senin model baya beklicek gibi benimde bu aralar içime dikiş canavarı girdi ama şalvar pantalon ve kolay tulum dikiyorum hala resimleyemedim :) şu üşengeçlik bi kalksa üstümden ne sevinecem bilsen..... kolay gele bol metallı günler iii çalışmalar şekerim

    YanıtlaSil
  4. benimde favorimdir nothing else matters birde apocalytica çalarsa deyme keyfime benden mutlusu yok:)) guns and roses'de en sevdiklerimdendir.
    don't cry'ıda deli gibi dinleyebilirim ...zaten azıcık deliyim de.. yaa benim modeller daha çok bekleyecek ellerimden su damlıyor resmen öremiyorum .... kolay diktiklerini yayınlada bende yapmayı denemek isterim acemiyim işte nasıl biçilir onu bile bilmiyorum en basitinden iki elbise diktim ve giydim ama resimleyemedim... sanada kolay gele şekerim bende bol metalli günler dilerim....

    YanıtlaSil
  5. Heee hee gozumde canlandirdimda ne komiksin arada tigi havaya kaldirip soyle metalci isaretide yaptinmi off supersin :)) Bende bir ara Japonyada namaza baslamistim, oglumda daha yeni yeni yurumeyi ogreniyordu, ben ayakta namazdayken oglum gelip etegimi indirdi :DD ve annem eve beni gorunce o an ne yapacagimi sasirmistim gulmekten yere yikildim, hala gulerim halime, epeybir ailede konu oldu o baska :))

    YanıtlaSil
  6. napıyım bende böyle garip bir insanım ama görmen lazımdı deli gibi kafamıda sallıyordum elimde tığ ip kim tutar pınar'ı bir kendime geldimm aaa kadın delirdin mi? deyip bastım kahkahayı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu çocuklar insanı olmıycak hallere düşürüyorlar:)))

      Sil