4 Temmuz 2012 Çarşamba

ÇOK MUTLUYUM ÇOOK..

bu cicileri arkadaşım lilibebek.com dikti ve bana hediye etti.
renklere bakarmısınız ne kadar güzel üzerimde resimleyemedim. daha doğrusu yayınlamak için sabredemedim...


resim kalitesi kötü çıkmış ama  çok güzeller arkadaşımın emeğine yüreğine sağlık.. bayıldım hatta hayran kaldım. bu tulumun üzerinde ki kalpler ve yakası harika olmuş ellerine sağlık canım benim
haftasonu Tekirdağ'a gitmiştim sevgili Suzy ve kızı Liloşla tanışma fırsatı bulduk. misafirperverlikleri için çoook teşekkür ediyoruz kucak dolusu sevgiler ve bunu en kısa zamanda tekrarlamak istiyoruzzz... huuuuu duyurulur... kocaman öpüyoruz:)))

7 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar, Suzy'nin ellerine sağlık. Siz de güle güle kullanınız Pınariko. Öyledir sağolsun Suzy:) son derece ince ruhlu, düşünceli arkadaşımız bizim:) Size de çok yakışacağından eminim, iyi günlerde kullanınız. Bu arada ben de size, ailenize ve gezilerinize bayılıyorum:) sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Misafirperverlik mi? Kızım oğlunun kafasından inmedi be! Korkarım, balkonumu temizlerken bulduğum siyah saçlar da kızımın oğlundan yolduğu saçlardı:D Amma gülmüşüz, iki gün yanaklarım ağrıdı:D Liloş hala Tarkan abisini anlatıyor babasına. Kimse onunla öyle oynamadığı için, unutamadı tabi çocuk. Çok teşekkür ederiz geldiğiniz için. Boncuklar için de;) Abimizi çok yorduysak özür dileriz:(

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Pınariko az önceki yorumuma adımı yazmayı unutmuşum sanırım yeniden Suzy'imizin ellerine sağlık. Sizin de iyi günlerde kullanmanızı dilerim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan arkadaşım.Lilibebek'arkadaşımızın ellerine sağlık.
    buarada kandilin mubarek olsun.

    YanıtlaSil
  5. gooogoook:evet suzy'nin ellerine sağlık beni çok mutlu etti..teşekkürler ediyorum sevgiler...
    suzy lilibebek:aaa abisi alışık yorulmaya ayrıca çok eğlendik şekerim.biz teşekkür ederiz bizede bekleriz öptük kocaman..
    comet70:teşekkür ederim arkadaşım.hepimize hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  6. kalpli kumaş çok harikaymış, modeli pek anlaşılmasa da tulumda çok cici olmuşa benziyor giyilmiş halini çok merakettim doğrusu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalpli kumaş çok güzel bende bayıldım. tulumun modelide harika bir daha giydiğimde unutmadan fotoğraflayacağım.. pek fotoğraf çekme ve çektirme alışkanlığım yok aslında blog sayesinde arasıra aklıma geliyor..

      Sil