19 Haziran 2012 Salı

ANNE OĞUL BODRUM KAÇAMAĞI

OĞLUMLA BERABER GÜZEL BİR JETSKİ KEYFİ YAPTIK ANNESİNİN OĞLU BÜYÜMÜŞTE  JETSKİ  KULLANIRMIŞ.

ördek ailesiii

bulutlar çok güzel görünüyorlardı dayanamayıp resimledik.

Bodrum tatilimiz planlanmış bir şey değildi oğlumun arkadaşı ve ailesi gidiyordu tarkan'da tutturdu gidelim gidelim diyee... babamızda aaaaa götür çocuğu deyince bende soluğu arkadaşların rezervasyon yaptırdığı Anıtur acentesinde aldımm. Otel bodrum Akyarlar'da Club Hotel Acacia diye bir yer tabi ben hiç otel falan incelemeden direk rezervasyonu yaptım. Arkadaşlar bir gün sonra gelecekler. Biz ana oğul düştük yollara . Vardık otele ( hee birde ne olursa olsun mekanı beğenmesemde ses çıkartmıyacağıma eşime söz verdim yeter ki Tarkan'ın gönlü olsun baba öyle söz verdi di.) Ben huysuz kadın tabiiiii daha lobiye girince benim surat limoniii ama Pınar zorla güler Tarkan üzülmesin diyee.. Sabahın köründe vardık otele sağolsun personel bizi çok bekletmeden yerleştirdi o güzeeellll nefisss odamıza. Oda felaket inanılmaz kötü ve piss kapının altı üç parmak açık altından her türlü haşerat ve mahlukat girer.Bende yine ses yok  aaa güzelmiş dedim minibarın içi  resmen küflenmiş temizlenmiş denen banyo kabus. Biraz otelde dolaştık Turgutreis'te pazar varmış Tarkan'a dedim ki gidelim hayret!! hiç itiraz etmedi.Gittik pazara tam sekiz tane peştemal aldım yataklara çarşaf lazım.oğlan soruyor anne ne yapıcan bunları: hediyeee oğlum herkese hediyeee . yalan olduğunu anladı tabi benim oğlan İstanbul'da ki arkadaşını aramış otel felaket annem ve ben burada kalamayız diye hatta Anıtura bildirmiş benim oğlum büyümüşte ne işler hallediyormuş.İstanbul'da kıyametler kopmuş tabii arkadaşının ailesi hemen uğraşıp rezervasyonumuzu değiştirmişler emin olun arkadaşlarda gelip orada kalsaydı kıyametler kopardı. otelin personeline lafım yok ama orayı işletenlerin iş yapmaya niyetleri yok galiba bu yaşıma kadar yıldızlı, yıldızsız pekçok yerde kaldım ama böyle rezalet görmedim.Neyse orada bir gece kaldık. Sabah oldu kahvaltı faslı başladı.Açık büfe güzel ama ortasında kocaaaa bir tabak salam göbeğinde dekor olsun diye KÜFLÜ portakal o vakte kadar sesi çıkmayan ben dayanamayıp bastım yaygarayı yaaa insan sağlığı ile oynamak bu kadar kolay mı madem müşteri kaçıracaksınız neden otel işletmeye kalkarsınız anlamam ki......   Şimdi belki otelin fiyatını merak edersiniz herşey dahil 47 tl evet 47 tl Şimdide diyeceksiniz ki aaaaaaaa
ne kadar ekmek o kadar köfte... ucuz otelmiş olur o kadar.... Ama hayırr gittiğimiz diğer otel de herşey dahil 51 tl evet evet sadece 51 tl yani aralarında 4 tl fark var ama diğer  farklar dağlar kadar otel olması gerektiği gibi gayet güzel, güvenli ,temiz yemekler sorunsuz zaten rahmetli Ümit Usta'ya benzer bir aşçısı vardı adamcağız devamlı dolaşıp soruyor memnun musunuz? diyeee halkla ilişkiler sorumlusu beyefendi bizi kapıda karşıladı zaten biz daha otele gelmeden namımız gelmiş Huysuz müşteri diyee Anıtur un elemanı Duygu Hanım tedirginlikle yanımıza geldi devamlı soruyor zavallı kız memnun musunuz? diye ama gerçekten huysuz insanlar değiliz sadece biraz daha itina ve özen istiyoruz..Apartopar bohçamızı toplayıp geldiğimiz  Club Hotel Arinna'dan gayet memnun kaldık. Diğer otelin işletmecisinin 47tl'ye yapamadığını bu arkadaşlar 4 tl farkla yapıyorlar gerçekten tavsiye ederim. Temiz özenli yani olması gerektiği gibi
Kısacası Bodrum tatilimiz kabus gibi başladı.Ama sonu güzeldi.....

4 yorum:

  1. aynı sıkıntıyı canım biz istanbulda yaşadık 130 lira oda parası ver kahvaltı hariç birde sabun bile olmasın hemen sabahı zor ettik pcden bakıp gitmiştik bizde oğlanın okulu için zor kaçtık sabah
    anne oğul maşallah negüzel resimde çıkmışsınız rabbim yavrularımızın yüzünü hep güldürsün böyle bizden ayırmasın inşallah

    YanıtlaSil
  2. bazı insanların işletmelerini ayakta tutmaya niyetleri yok galiba..ama ilginçtir ki bu pisliğe turistlerin sesi çıkmıyor....
    amiiin. allah çocuklarımızı iyi insanlarla karşılaştırsın.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Pinar o gunleri bende gorurmuyum acaba, cocuklarim daha minik minik bazen hic buyumeyeceklerimsi gibi geliyor :) Tarkan cok seker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker Kedim aslında çabucak büyüyorlar anlamıyorsun bile:)) teşekkür ederim canım Tarkan büyümüşte evimin erkeği olmuş:)

      Sil