27 Haziran 2012 Çarşamba

hayvanat bahçesine devammm

 ben bu lemurlara bayılıyorum pörtlek gözleri telaşlı tavırları çok komik.


 samurlar aynen kedi gibi ses çıkartıyor ama o kadar yaygaracılar ki inanılmaz bir tane çubuk kraker için birbirlerini eziyorlar hatta bize sinirlenip kedi gibi tısslıyorlar...
oğlumun kartalı....şöyle bir gerçeği söylemeliyim geçen yılda buraya gitmiştik ama bu yıl hayvanlar daha iyi durumdalar bunun sebebide bir sürü insan ve kurum hayvanların bakımına ortak olmuş. devletimiz bu bahçeye yardım edemez mi? ben küçükken gülhane parkında hayvanat bahçesi vardı hatta ben ömrümde ilk fili orada görmüştüm ve hayran olmuştum filleri çok severim kendi ülkemdede yaşayan fil görmek isterim.... ama sayın faruk yalçın bu     işi kendi başına yapamaz ki yine de yıllardır gidip gördüğümüz hayvanlar için kendisine teşekkür ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder