27 Haziran 2012 Çarşamba

bendeniz pis boğaz.....
eşim burada birşey yiyemiyeceğimi düşünüyordu. arkadaşın tezgahından akan yağa ve önlüğünün temizliğine baksanıza muhtemelen istanbul da olsa kıyameti  kopartırdım..
bu da pis boğaz olduğumun kanıtıdır.heyyt be kokoreç,midye neymiş ben teeeee nerelerde neler yerim... şaka şaka sadece minik ahtapotçuklar buradada favorimdir ama orada susamlı,acılı,yıldız anason soslu birde sokak satıcısında burada olsa hayatta yanına uğramam ıyyyhh ne pis derim ama  hımmm nefiss.. şaka bir tarafa denizden ne çıksa yeme potasiyeline sahibim .....ama ahtapotları pişirdikleri yer bildiğiniz anayol kavşağı evet gece 12 yol iptal onun yerine ızgaracılar geliyor . tatlarıda enfes pislikten mi baharattan mı bilemedim ama eşim son 18 aydır orada yaşıyor ve huysuz olan ben onun yiyemediği ne varsa hepsini afiyetle götürdüm... yani ben Çin'de aç kaldım diye bir şey yok benim gibi huysuz bir insan yiyorsa herkes yiyebilir........

2 yorum:

  1. Heyooo, ben de yerim denizden çıkan ve kıpırdayan her şeyi... Hmmm! Deniz etçili miyim neyim. Gelince bi ses ver ama Noluur.xxx

    YanıtlaSil
  2. bende denizde oluan kımıldayan kımıldamayan
    herşeyi yerim... bu haftasonu orada olucam görüşelim canım.

    YanıtlaSil