11 Ağustos 2012 Cumartesi

TATiiiL

19 yorum:

  1. Antik kilisede bizde Dilek ağacına bez bağladık hadi bakalım hayırlısı:)))

    YanıtlaSil
  2. Ohhh Pinarikom keyfiniz bol olsun, dileklerin kabul olsun sekerim :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun,dileklerin gerçek olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman AMiN diyorum,umarım hepimizin duaları dilekleri kabul olur:))

      Sil
  4. Oooooh, geziyoreeeee:))) sefam olsuuun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napayim ya kocamı son 7aydir görmüyordum yakalamış ken tatile götürdüm:))

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. AMiN sekerim hepimizin dilekleri kabul olsun inşallah:)

      Sil
  6. keyifli tatiller diliyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Hımm tatil harika:) bizim yerimize de gezen Pınar hanım. Bu arada üstünüzdeki beyaz plaj giysinizle çok hoş duruyorsunuz. Çok yakışmış. Dilek ağacındaki diklerinizin de kabul olmasını temenni ederim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gooogoook;gezdim vallahi yalan yok:)) ama ihtiyacım varmış onu anladım..çok iyi geldi. üstümdeki plaj kıyafetini de zorunluluktan giyiyorum sırtımda güneş allerjisi var o kadar korunmama rağmen yine sırtım kabardı kaşınıp duruyorum.beğendiğin için teşekkürler.dileklere gelince;hepimizin herkesin dileklerinin kabul olmasını temenni ederim:))Sevgiler...

      Sil
  8. pınarcım öncelikle gözün aydın arkadaşım eşin gelmiş darısı bana bende gün sayıyorum bayram belki yolda geçecek dedi eşim ama olsun sağsağlim gelsin hergün bayram eşimde kıbrısı düşünmüş tatil için fakat benimde niyetim karadeniz tarafları yeterince denize doydum kapkara oldum zaten şöyle yeşillikler içinde bi tatil hayalim bakalım inşallah önümüzdeki yıllardada engüzel günler sevdiğim dostlarımın olması dileklerimle öptm canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim darısı başına senin eşinin gelmesinede az kalmış. dediğin gibi eşlerimiz sağ salim gelsinler bize hergün bayram:)
      karadeniz çok güzeldir bende çok gitmek istiyorum.biz burada denize karşıdan bakıp sadece iç geçiriyoruz çocukken ne güzel evimizin azıcık ilerisinden denize girebiliyorduk ama şimdi özellikle ben deniz hasreti çekiyorum gittiğim yerden gelmek istemedim vallahi sırf deniz yüzünden.dilediğin gibi yeşillikler içinde bir tatil geçirirsiniz canım kocaman öperim

      Sil