21 Aralık 2012 Cuma

KURDELELERDEN BEBEK BATTANİYESİ

 Annemin yaptığı bebek battaniyesini paylaşıyorum. Annem bunu sokakta birinin üstünde yelek olarak görmüş evde kendince fikir yürüterek bu gördüğünüz çiçek bahçesini yaratmış:))
 Fakat şu ana yarım vaziyette tamamlamam için bana getirdi.
 Battaniyemizin altı pazen benzeri pamuklu kalın kumaş üstünde organze kurdelerle yapılmış çiçekler kondurmuş .
 Annem çiçekleri çok uğraşmasına rağmen dikememiş azıcıııık görme sorunu var kendisi kabul etmesede ipliği bir türlü iğneye geçiremez hatta kurdeleri yoyo kıvamına getirmek için kalıııın bir etamin iğnesi ve kalın ip kullanmış çözüm üretmede sınır tanımayan Saime Hanım sıcak silikon yardımı ile çiçekleri kumaşa yapıştırmış:))

 minik bebişimiz battaniyesi bu haliyle bile çok şeker olmamış mı?
Bayramlardaki şekerlik gibi görünüyor.



28 yorum:

  1. inanılmaz tatlı olmuş ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  2. Çooook şeker:)Lolipop yağmuru gibi olmuş,güle güle kullansın kızın inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tubanne;evet tatlım lolipop gibi banada şeker kavanozunu hatırlattı:)) çook teşekkürler:)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş cıvıl,cıvıl annenizi tebrik ederim.Bebeğiniz iyi günlerde kullanır inşallah.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap Kaya;Anneme ileteceğim beğenmenize sevindim.Teşekkürler Sevgiler:)

      Sil
  4. Çok çok güzel şekerbir fikir
    Yazın kızlarımdan birine elbise olarak görebilirsin bu fikri
    Beyaz veyaz kremden büyük kızıma abiye elbise
    Küçük kızıma bonibon tarzı elbise renke renk
    Güzel günlerde kullanman dilegimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül kokuları; beğenmenize sevindin kızlara elbise fikrini anneme anlatacağım onunda çok hoşuna gidecek ve hemen ''bak gördünmü benim yaptıklarım nasılda beğeniliyor'' diye poz kesecek:)) teşekkürler sevgiler.

      Sil
  5. ne kadar güzel bir fikir .Peki bu kurdelalar kaşındırmıyormu hoş altında astar olarak pazen varmış :))

    YanıtlaSil
  6. yasemin uzunoğlu; beğenmenize sevindim. kurdeleler çok sert değil astarından dolayıda kaşındırmaz gibi geliyor:))

    YanıtlaSil
  7. Hem fikir, hem battaniye çok hoş olmş.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel,çok değişik olmuş.Annenizin ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ayten Hanım anneme ileteceğim:))

      Sil
  9. ayy bahar gibi cıvıl cıvıl bayıldımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. X madame; bahar gibi evet şekerci kavanozu gibi olmamış mı?

      Sil
  10. Ay bayıldım, gerçekten çok güzel... Harika yaaa:)

    YanıtlaSil
  11. Suzy ciğim şeker gibi değilmi beğenmene sevindim:))

    YanıtlaSil
  12. İçi bonbon dolu şeker tabağı gibi; çok güzel olmuş. İnsanın bebek olası geliyor!
    Annenizin ellerine sağlık; bebiş de güzel rüyalar görsün bunun altında.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Nurdan Hanım'cığım haklısınız şeker tabağı gibi amin diyorum bebişimiz güzel rüyalar görsün:))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. bonibon gibi :) çok güzel..

    YanıtlaSil
  15. resim defterimm; çok teşekkürler:)) Hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil
  16. merhaba..takipteyim..bana da beklerim...

    YanıtlaSil
  17. ben bunu nasıl kaçırmışım görmememişim harika olmuş mükemmel

    YanıtlaSil
  18. mormenekselerr; teşekkür ederizz:)

    YanıtlaSil
  19. ba-yıl-dım...
    benim kızım 26 yaşında ama eve misafir gelen bebekler için yapabilirim, çok şık olmuş, listeme girdi bu iş :)
    anneciğinizin ellerine sağlık, iyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  20. Yaa harika olmus bu ellerinize saglik bebegimin cinsiyeti belli degil henuz ama farketmez yapicigim kesinlikle hemen hazirlanip tuhafiyeye gidiyorum :))

    YanıtlaSil