19 Nisan 2012 Perşembe

bugün burada deli gibi bir fırtına vardı uzmanlardan bazıları tayfun, bazıları hortum dedi. ben adını bilmiyorum ama deli gibi birşeydi. şu andada aynı şiddette olmasa bile hala esmeye devam ediyor. olan benim çiçeklere oldu balkondan uçup gittiler sokakta çiçek aramaya çıktık neyse ki bir kaçını bulabildik. öğlenden sonra ayrı bir facia tarkan'ı okuldan aldım iki büklüm olmuş kıvranıyor okulda ki futbol maçında öğretmenlerini yenip çılgınca sevinmişler bu sevgi yumağında benim şaşkın oğlumun göğüsüne yani iman tahtası denen kemiğine arkadaşının dirseği çarpmış hadeeee ben gene hastaneye röntgen çektir hastanede koşturdur doktor dedi ki ''çatlamış olabilir'' bir kaç doktora daha gösterdiler neyse ki çatlak falan yokmuş ama ağrısı var ilaçları içti oturur pozisyonda uyuyor 3-4 hafta kadar herhangi bir spor faaliyeti yasak.... umarım bir daha sevgi yumağı olmaktan vazgeçer..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder