24 Haziran 2012 Pazar

KORKAK BUZDOLABIM

sevgili buzdolabım 

iki hafta önce cumartesi bozuldu... dondurucu  bölümü çalışıyor ama alt  taraf 17 derece soğutmuyor eyvaaah dedim ertesi gün pazar tamirci nereden bulunur hemen başladım araştırmaya kendi servisi pazartesiden önce gelemeyeceğini söyledi. bende netten başka servis buldum gecede olsa geldiler sağolsunlar ama beni kalpten götüreceklerdi motoru ve kompresörü bozulmuş dediler    ortalama masraf 600-650 olurmuş. bende yaptırmak yerine yenisini almaya karar verdim arkadaşımla pazar günü gittik sipariş verdik salı teslim ederiz dediler tamam dedik bu arada dolabın içi dolu içindekiler bozulmasın diye dua ediyorum. neyse benim sahip olduğum eşyalarla konuşmak gibi bir huyum var ( delimiyim bilmiyorum) ben geçtim buzdolabının karşısına bana bak dedim daha öncedende vukuatlısın vallahi gidiyorsun seni atıyorum yenisini aldım hahahaaaa yapıyorum benim oğlanda benle dalga geçiyor..  derken sabah oldu benim dolap gümbür gümbür çalışıyor 24 saatten fazla bekledim hala çalışıyor yeni siparişi iptal ettim iki haftadır tık demeden çalışıyor korkak dolap........... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder